5.03.2013

Bałtyk zimową porą


Post ze zdjęciami. W ferie byłam w Kołobrzegu (tak, chyba jestem jedną z nielicznych osób, które jeżdżą zimą nad morze), więc poniżej przedstawiam efekty mojej współpracy (?) z aparatem. Przedostatnia fotografia to Harold. Stworzony w pocie czoła na plaży przeze mnie oraz mojego kuzyna.

"Ludzie są jak morze, czasem łagodni i przyjaźni, czasem burzliwi i zdradliwi. 
Przede wszystkim to jednak tylko woda."
Albert Einstein





_____
No i na koniec mam do Was prośbę.
Mój przyjaciel chce zostać DJ na pewnej imprezie. Żeby jego marzenie się spełniło, musi zdobyć największą liczbę lajków pod swoim setem. Dla niezorientowanych: set to mix kilku utworów muzycznych.
Więc, kto chce, niech lajknie: LINK - set Michała Rybackiego,

5 komentarzy:

  1. Z przykrością informuję, że Cukiernia Krytyki zakończyła swoją działalność.

    Pozdrawiam!

    Samotny z Cukierni Krytyki

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjecia, az chce sie tam byc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam zimą pojechać nad morze, musi być super, zdecydowanie fajniej niż latem, gdzie jest pełno ludzi :d A zdjęcia super, zwłaszcza dwa ostatnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, tutaj Nugat z Dark Evaluation.
    Chciałabym poprosić Cię o wybranie innej oceniającej, ponieważ nie bardzo radzę sobie z oceną blogów wielotematycznych. Oczywiście jeśli koniecznie chcesz uzyskać ocenę ode mnie to nie ma problemu, jednak uważam, że wiele oceniających z naszej ocenialni poradzi sobie z Twoim blogiem sto razy lepiej.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nad morze zimą? Wow :) Ja nad morze jeżdżę tylko latem, góry zimą - to też dlatego, że uprawiam sporty zimowe.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...