19.04.2012

NIE CZYTAJ!

Bo jeszcze zatniesz się kartką.
Twoja rozbudzona wyobraźnia już nigdy nie da się uśpić.



Według mnie super pomysł na spota.
W końcu najbardziej smakuje zakazany owoc.
Czyż nie? Co myślicie o tej nietuzinkowej reklamie?

PS
Michał Żebrowski i to jego chrapliwe "NIE". Po prostu zwala z nóg...

18 komentarzy:

  1. Oj, tak, fajne. Może więcej osób zacznie czytać? ;D
    Miejmy nadzieję, że spot zadziała! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny spot. Oby spełniał swoją rolę..

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, świetny ten spot ;) I ciekawy z psychologicznego punktu widzenia. Poza tym zabawny. Jestem zdecydowanie na tak :)
    Faktycznie, to "nie" Żebrowskiego jest... prawie jak "no" Rickmana, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak! Żebrowski...aż brak słów. Jest świetny! Gruszka też wypadła świetnie. Tylko ten Szpak nie wiem po co tu...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez to mam ochotę dziś cały dzień czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że to jak najbardziej dobry sposób na promocję czytelnictwa;) To, co wyprawia w tej reklamie Michał Szpak jest jednak trochę dziwne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co wy macie do Michała Szpaka? Dzięki niemu to nie jest takie monotonne. W końcu "po co być normalnym?".

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh, na początku trochę się zdziwiłam, ale potem zrozumiałam przekaz;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie bardzo fajny i ciekawy pomysł, tylko nie wiem czy efektywny. Ale próbować zawsze mozna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam już tę reklamę. Nawet niezła, ale, niestety, nie wydaje mi się, żeby coś dała. Jak ktoś nie chce czytać książek, to nie będzie ich czytał, choćby nie wiem, jaką kampanię przeprowadzili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale zawsze warto próbować. Jeżeli po obejrzeniu tego spotu chociażby dwie osoby zaczną regularnie czytać, to już będzie pewien sukces.

      Usuń
  11. Spot ciekawy, ale bardziej zwróciłam uwagę na "Medaliony" na stosiku. Uwielbiam. I do tego jeszcze opowiadania Borowskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko skończę "Kod Leonarda da Vinci" to zabieram się za "Medaliony". Wiele o nich słyszałam. Podobno zapadają w pamięć.

      Usuń
  12. Moim zdaniem bardzo fajny pomysł na reklamę C:

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha! Taką reklamę to ja mogę oglądać przez wieczność. Świetna jest. C:

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla takiego "nie" jak w wykonaniu pana z 0:34 mogę chętnie powiedzieć "taaaaaaaaaak"...


    PS Swoją drogą polecam poezję czytaną w jego wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...