31.05.2012

Pstryknij zbrodnię

Od pewnego czasu Syndykat Zbrodni w Bibliotece organizuje konkurs fotograficzny.
Temat jak w tytule tego postu.
Oto moje zdjęcia:

Potworna zbrodnia!
Jej sprawca to prawdopodobnie wysoki osiłek lubiącym napadać na ludzi w celu pozbawienia ich obuwia. Psychopaci krążą wśród nas!
Istnieje również inna możliwość.
Być może jest on po prostu zaciekłym przeciwnikiem noszenia tych "narzędzi tortur" na ludzkich stopach, a to jest jego wyraźny manifest poglądów w tej sprawie.

Powyższa fotografia została wykonana podczas wycieczki rowerowej ze znajomymi.

****


Jakiś czas temu pisałam recenzję "Kodu Leonarda da Vinci" na tym blogu (link).
Jest to kryminał. Dan Brown sugeruje w nim, że apostołowie przedstawieni na obrazie Leonarda da Vinci pod tytułem "Ostatnia Wieczerza" knuli spisek przeciwko Jezusowi, którego skutkiem miała być jego śmierć. Ten fragment owego dzieła zainspirował mnie do takiej oto fotografii.
_____

Mam nadzieję, że fotki podobają się.
Kolejny post już w sobotę, a w nim zapowiedź niezłego melanżu.

12 komentarzy:

  1. Gdy byłam w gimnazjum, na drzewie na terenie szkoły również wisiało kilka par trampek. Ciekawe, czy jeszcze tam są...

    OdpowiedzUsuń
  2. Powieszone buty wyglądają co najmniej śmiesznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja fotka spowodowała uśmiech na czyjejś twarzy ;)

      Usuń
    2. Ach.
      Widziałam, że tworzysz nowego bloga — "Moja Twórczość". Co tam będzie zamieszczone, jeśli mogę wiedzieć? Chodzi o tematykę. Wybacz, że pytam tutaj.

      Usuń
    3. Pst! To na razie tajemnica. Wszystko w swoim czasie. Szykuję pewną niespodziankę.

      Usuń
  3. Fajne zdjęcie
    ZAPRASZAM NA MOJĄ PIERWSZĄ ROZDAWAJKE

    OdpowiedzUsuń
  4. To z książką ciekawe, ale jakoś kadry mi nie pasują w tych zdjęciach :P Hehe, ciekawy temat tego konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś w jakimś filmie gangsterskim usłyszałam, że buty, właśnie tak zawieszone, oznaczają, że w takiej dzielnicy można kupić narkotyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe podejście do tematu :)
    Ostatnio też mijałam trampki wiszące na drzewie i połamaną deskorolkę, chyba była jakaś poważna awantura xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę, fotka jest nieziemska i robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...